About

Bila hati berbicara, Bila akal beroperasi, Bila jari jemari berlari, Lahirlah Tinta dari Hati yang tercari-cari redha Ilahi...

Oct 6, 2010

Tertawan

Am pandai main. Senang je nak main ni. Bubuh api lepastu baling. Tapi hari tu, kawan Am bubuh api. dia pegang. Darah tangan dia.

Saya dah jatuh hati dengan Am ni. Comelnya dia waktu cerita tentang mercun tu.
Senyum je saya tengok tingkah laku dia. Apa yang dia buat sangat menarik hati saya.
Dia salah satu sebab saya suka belajar Chemistry. *haha*
Gigi dia semua dah rongok di bahagian atas.
Suka makan gula-gula. Saya lah pembekalnya tiap kali ke rumah dia.

Tadi dia cerita tentang mercun.
Dengan aksi sekali. Menawan betul.
Sukanya setiap kali pergi rumah cikgu Chemistry jumpa dia.

Budak kecil yang comel dan menawan...
(^_^)

No comments:

Post a Comment