About

Bila hati berbicara, Bila akal beroperasi, Bila jari jemari berlari, Lahirlah Tinta dari Hati yang tercari-cari redha Ilahi...

Jan 29, 2013

cik adik pink

assalamualaikum...

the girl with bunga telur
is
my only younger sister.
the only reader mungkin.

alhamdulillah,
Allah bagi saya seorang adik,
1 Safar 1434,
genap 18 tahun.

tahu,

apa yang paling saya nanti,
dari si adik.

saya nantikan saat dia turut serta dalam gerabak Dakwah & Tarbiyah,
serius,
bila, saya rasa manisnya perubahan,
manisnya D&T,
saya mahu dia turut merasa,

saya berharap D&T yang dia dapat juga,
bukan di Malaysia,

eh, jangan salah sangka.

bukannya D&T di Malaysia ni tak elok,
saya rasa elok dan berkembang pesat je,

tapi,

saya rasa di luar,
punya perspektif berbeza,
dan bila bermula di luar,
di negara bukan islam,
yang hanya ada hitam dan putih,
rasanya lain sangat.

我爱你妹妹!

1 comment:

  1. u still have 1 seriously silent reader up till now.. (^0^)

    ReplyDelete