About

Bila hati berbicara, Bila akal beroperasi, Bila jari jemari berlari, Lahirlah Tinta dari Hati yang tercari-cari redha Ilahi...

Aug 16, 2011

Baca Semula

assalamualaikum.

“Love me without fear, trust me without wondering, want me without demand and accept me for who am I... for love will be eternal.”

ok, tu quote dari novella yang ditulis kak izzati.
Kills 2 Birds with 1 Stone
cerita ni best sangat tau.
sebabnya heroin nama saya. haha. perasan
memanglah bukan nama penuh.
tapi ada Afiqah tu kan nama paling penting saya.
lagipun waktu kak izzati nak tulis, kak izzati mesej tanya nak guna nama panggilan apa.

jadi, tak kisahlah perasan ke apa,
saya rasa macam kak izzati tulis untuk saya.
kan kak izzati teman terbaik saya.
saya rasa macam dengan kak izzati lah ukhwah persahabatan paling kuat.

ya la,
bukan apa, kak izzati ni la yang saya pernah jumpa di alam realiti hanya sekali,
tapi slalu saja saya masih tahu apa perkembangan.
yang selalu saya berhubung.
bukannya saya tak kasih teman-teman lain,
tapi, rasanya sebab saya dah terlebih kasih kat kak izzati sejak dapat buku Duhai Teman Sejatiku.

setiap blog saya mesti banyak entry tentang kak izzati.
ohoh, hiperbolah pula.
bukan banyak, adalah satu, dua.

sebenarnya entry kali ni,
saya nak cerita,
i'm waiting for the real 'Ukasyah' for me. haha
lagi-lagi sekarang kan saya juga insyaAllah bakal menjadi guru.
lagi la perasaan terbuai-buai. haha. takbolehblah

ampun ya, entry kali ni kurang faedah.
tapi bacalah cerita yang kak izzati tulis.
semuanya best. banyak pengajaran.
insyaAllah banyak ilmu baru yang akan anda dapat.
baca ya.
=D

1 comment: