About

Bila hati berbicara, Bila akal beroperasi, Bila jari jemari berlari, Lahirlah Tinta dari Hati yang tercari-cari redha Ilahi...

Dec 15, 2010

Turning Point

kata dia : perubahan itu perlu untuk memulihkan keadaan, diri dan paling utama hubungan dengan Allah...

happy

alhamdulillah,
teman dan sahabat yang sangat saya kasih menyatakan hasrat untuk melakukan sebua perubahan.
a turning point to be a better mukminah.
dan saya harap bukan hanya menjadi hasrat semata, tetapi terus bertindak,
moga mereka istiqamah untuk setiap perubahan ke arah kebaikan yang dilakukan ini,
alhamdulillah, insyaAllah...

saya

moga saya juga make a turning point.
saya juga perlu banyak perubahan.
dan saya harap semua perubahan yang bakal saya lakukan hanyalah untuk mendekatkan diri dengan Allah...

malu betul bila rakan-rakan baca blog ni,
and said this blog too jiwang... huhu...

yuk, make our turning point...

No comments:

Post a Comment